Puslapiai

Monday, January 4, 2016

Turbinos Garrett m48 a/r 42 remontas

Savaitgalį paskyriau 2006 Ford Focus C-Max 1.6 80kw turbinos Garrett m48 a/r 42 perrinkimui. Tai buvo pirma patirtis, prisilietimas prie turbinos :)

Ši turbina randama ir kitų gamintojų modeliuose - Citroen, Ford, Peugeot, Mazda bei Mini,  ir buvo montuojama kartu 1.6 turbo dyzeliniais varikliais (variklio kodas DV6TED4).

Taisymo komplektą pirkau iš ebay. už 25 svarus + 5 svarai siuntimas


Remontinis komplektas


Instrukcija "žaliems" :)

Dalių palyginimas ir montavimas


















































Po perrinkimo turbina pučia gerai, tepalų nevalgo, nedūmina. Profilaktinį remontą užskaitau.

2 comments:

  1. tik dabar uzmaciau sita irasa tavo, o su tepalo padavimo ir istraukimo slangutem viskas gerai pavyko? As per 6m, dukart keiciau turbinos vidurius (irgi is ebay kinietiskus), bet pas nepavyko sandariai pritvirtit tepalo padavimo slangutes, ja isvis rekomenduoja keist jei atsuki, bet kadangi prie variklio priejimas labai sudetingas, tai taip ir palikau su amzinai tepalo patiokais.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tepalo padavimo slangute laike, del sventos ramybes buvau paskui nusipirkes originala ir ja idejau ir po siai dienai vazineju. Varines shaibas reikia keist nuimant, atsukant varzhta nuo slangos. Autoaibeje neradau tai palikau senas ir kol kas iki siandieno laiko.
      Pries kokius tris metus buvo pasitaikiusi nauja turbina ebay.co.uk, ne originalas bet kokybiska. Nuveziau ja pas turbo meistrus, tai pasake, kad uz tokius pinigus tikrai kokybiska, ant stendo pastate ir sureguliavo sklende, nes blogai nustatyta buvo gamykliskai. Po siai dienai su ja vazineju, liofto kol kas nera. Bus jau gal apie 100 000km pramynta.

      Delete